Jak zamówić zaproszenia?

Już tylko kilka kroków dzieli was od wymarzonego zaproszenia. Jeśli macie jakieś wątpliwości albo pytania nie wahajcie się skontaktować: kontakt@lovestorypapeteria.pl

Zanim złożycie zamówienie zapoznajcie się ze szczegółami procesu zamawiania i
regulaminemWybierzcie projekt z gotowych wzorów albo pozwólcie stworzyć mi coś wyjątkowego. Wypełnicie poniższy formularz oraz czekajcie na kontakt.

Proszę o przekazywanie informacji najpóźniej na 10 tygodni przed ślubem, aby uniknąć niepotrzebnego stresu.

Jak zamówić zaproszenia? - krok po kroku

1.
Wybierz wzór

Z dostępnych na stronie wzorów wybierzcie ten, który najbardziej się wam podoba. Jeśli marzycie o czymś innym zdecydujcie się na projekt indywidualny.

2.
Wypełnij formularz

Aby złożyć zamówienie wypełnijcie formularz i poczekajcie na weryfikację i wycenę zlecenia. Po potwierdzeniu zamówienia czekam na wpłatę zaliczki.

3.
Zapłać zaliczkę

Proszę o wpłatę zaliczki lub całej kwoty (zależy od rodzaju projektu). Po zaksięgowaniu środków wysyłam harmonogram prac.

4.
Zaczekaj na projekt

Trwa proces projektowy Twojego wymarzonego zaproszenia, proszę o kilka dni cierpliwości, w ciągu max. 12 dni roboczych prześlę projekt do akceptacji. Z doświadczenia trwa to krócej.

5.
Zaakceptuj zmiany

Teraz wszystko w Twoich rękach, zaakceptuj lub zgłoś poprawki (poprawki wprowadzam do 3 dni roboczych, max. 1 zgłoszenie). Po zatwierdzeniu całości projektu proszę wpłać resztę kwoty.

6.
Jeszcze tylko wydruk

Teraz to ja zabieram się do intensywnej pracy. W ciągu 14 dni roboczych drukuję, personalizuję, wycinam i składam zaproszenia. Gotowe zamówienie przygotowuje do wysyłki.

7.
Odbierz przesyłkę

Zaproszenia już tylko czekają, aby dostać się w wasze ręce. W ciągu 3 dni roboczych paczkę odbiera kurier lub umieszcza ją w paczkomacie. Oczekujcie z niecierpliwością.

Jak zamówić dodatki

Wszystkie dodatki mogę stylistycznie dostosować do zamawianej kolekcji zaproszeń i do charakteru ślubu. Dodatki do kolekcji dostosowuję w cenie, dodając proponowane przez was treści. Wyjątek stanowi plan usadzenia gości, który ze względu na swój charakter jest projektem indywidualnym.

Zamawianie dodatków odbywa się tak samo jak zamawianie zaproszeń. Obowiązują dokaładnie te same zasady. Proszę o przekazywanie takiej informacji najpóźniej na 8 tygodni przed ślubem, aby uniknąć niepotrzebnego stresu. Proponuję składać zamówienia oraz przesyłać przykładową treść wcześniej, tak aby umożliwić zaprojektowanie wzoru. Ostateczną treść można dosłać później (max 2 tygodnie przed ślubem), jeśli zamówienie zostało złożone. Wszystkie dane do dodatków proszę wysyłać zbiorczo w jednym mailu (oszczędzi to mi i wam czasu i błędów). Projekty do akceptacji wysyłam razem do całości zamówienia.

Terminy realizacji poszczególnych elementów dodatkowych wysyłam w jednym mailu. Projektowanie dodatków do gotowego wzoru to 6 dni roboczych, a realizacja około 12 dni. Zdarza się jednak, że czas jest uzależniony od terminu nadsyłania danych, wtedy nie jestem w stanie określić wszystkiego czasowo co do dnia.

W przypadku złożenia zamówienia później niż 1-2 tygodnie przed ślubem Love Story Papeteria ma prawo potraktować zlecenie jako ekspresowe i naliczyć +35% wartości zamówienia lub może odmówić realizacji zlecenia, jeśli uzna, że termin jest zbyt krótki.

Czas na wpłatę zaliczek, akceptację projektu i wysyłkę nie jest liczony do procesu realizacji zamówienia. Kwota za dodatki pobierana z góry za całość zamówienia.

Najczęściej zadawane pytania

Sprawdź odpowiedzi na pytania, które najcześciej zadają mi Klienci. 

Podstawowy zestaw papeterii obejmuje: kartę główną zaproszenia, dodatkową wkładkę i kopertę. Pozostałe elementy są doliczane do ceny ostatecznej zgodnie z cennikiem.  W ofercie jest także personalizacja, która jest dodatkowo płatna. Personalizacja to nic innego jak wypisanie nazwisk na zaproszeniu lub kopercie. Taka lista musi zostać dostarczona w odmienionej formie. Ja nie odmieniam danych gości.

Różny, ale zawsze określony z góry dla projektu. Szczegółowe informacje podaję przy wycenie biorąc pod uwagę wszystkie elementy. Każdorazowo informuję o wydłużeniu lub skróceniu terminu. Standardowo dla wydruku projektu z katalogu wzorów czas realizacji to ok 3 tygodnie. Jeśli wszystko odbywa się sprawnie to trwa to krócej. Dostępna jest również opcja express, która kosztuje o 35% więcej niż standardowe zaproszenie.

Nie ograniczam się do jednego rodzaju papieru. Najczęściej korzystam:

  • papier 300g, biały, niepowlekany, gładki w dotyku,
  • akwarela 320g, przypomina papier czerpany, wyczuwalna faktura,
  • kolorowy dobierany indywidualnie.

Zdarza się, że korzystam z pleksi, płótna, sklejki. Wybór papieru ma największy wpływ na cenę. Jeśli jesteś zainteresowana konkretnym rodzajem papieru, napisz.

Przy realizacji zleceń korzystam z bazy swoich podwykonawców.  To profesjonalnie małe drukarnie, które podejmują się nietypowych wykonań. W mojej ofercie są:

  • wydruki w technologii cyfrowej,
  • nadruk w kolorem białym na kolorowych papierach,
  • wycinanie po kształcie,
  • złocenia: nakładane ręcznie, hot-stamping, foliowanie uv,
  • projekty na pleksi, płótnie i piance pcv,
  • pieczęcie lakowe i dekoracje (wycinanie, dziurkowanie, przewiązywanie).

Oczywiście. Opcji jest kilka: ręcznie nakładane płatki złota, złocenie metodą sitodruku czy hot-stamping. Złocenie to efekt, który może mieć różne kolory: srebrny, miedziany, złoty. Wszystko zależy jaki ma być efekt końcowy. Chętnie podpowiem co będzie pasowało do projektu.

Tak. Tworzę zarówno całe zestawy papeterii, jak i same dodatki weselne. Zamówienia można składać niezależnie od tego, czy ktoś kupił u mnie zaproszenia. Realizuje wszystkie nietypowe pomysły na papierowe dekoracje.

Niestety. Nie realizuję druku na sztuki, dlatego warto wcześniej zamówić kilka zapasowych. Jeśli jednak okaże się, że są potrzebne to minimalna ilość wynosi 20 sztuk.

Niestety. Nie kopiuje projektów. Szanuję i doceniam konkurencję.  Nie chcę wykorzystywać pracy innych osób. Takie sytuacje są prawnie zakazane, chronione prawem autorskim. Podany wzór może stanowić dla mnie źródło inspiracji, i tylko w taki sposób może zostać przeze mnie wykorzystane.

Niestety. Realizuje od początku do końca tylko własne projekty.  Wbrew pozorom nie drukuje projektów w domu, ale zlecam je w drukarni. To sprawia, że mogę zaoferować najwyższą jakość wykonania.

Cena, jaką proponuję za projektowanie i złożenie zaproszenia odpowiada mojemu doświadczeniu i jakości. Za ustaloną ceną stoi praca wielu osób, którą ja szanuję i doceniam. To wiele składowych: projekt, papier, potrzebne kroje pisma, zdobienia, podwykonawcy, prace ręczne.

Nie negocjuję cen, ponieważ szanuję swoich klientów. Wiem, że wielu zależy na indywidualnym podejściu do sprawy.

Oczywiście. Mogę zaprojektować papeterię w dowolnym języku, jednak muszę otrzymać gotowy tekst.  Nie zajmuję się tłumaczeniem.

Oczywiście. Każdy projekt zanim trafi do druku musi być przez was zaakceptowany. Do projektów tworzę wizualizację, aby jak najpełniej oddać ostateczny wygląd zaproszenia.

Oczywiście. Jednak trzeba mieć na uwadze ilość proponowanego tekstu. Nie do każdego wzoru będzie pasował długi tekst. W takiej sytuacji proszę zdać się na mnie, staram się zawsze zaproponować najlepsze rozwiązanie.

Paczki wysyłam zarówno firmą kurierską, jak i paczkomatem. Osobiście można odebrać na terenie Krakowa i okolic po wcześniejszym umówieniu się.

Szczegóły procesu zamawiania

1. Przed złożeniem zamówienia proszę o zapoznanie się z regulaminem. Podane są tam szczegółowo: termin i czas trwania wszystkich etapów.
2. Każdy zestaw składa się z: zaproszenia (ewentualnie z wkładki) i koperty.
3. Standardowo zaproszenia nie są personalizowane, jest to opcja dodatkowo płatna (CENA: 1 zł / szt).
4. Minimalna ilość zamawianych zaproszeń to 20szt.
5. Nie wykonujemy dodruków po zrealizowaniu zamówienia, dlatego proszę zamówić kilka dodatkowych sztuk na zapas lub pamiątkę. Ewentualnie można skorzystać z opcji minimalnego wydruku w ilości 20szt.
6. Optymalny czas na realizację zlecenia to około dwóch, trzech miesięcy (przy rozbudowanych projektach), proszę mieć to na uwadze składając zamówienie.
7. Zamówienia realizuję w kolejności składania zgłoszeń.
8. Istnieje możliwość zamówienia zaproszeń w trybie ekspresowym (czas realizacji procesów trwa do 10 dni), ale wartość zamówienia jest wyższa o 35%.
9. Wypełniając formularz klient deklaruje konkretną wielkość zamówienia, nie ma możliwości jej zmniejszenia lub rezygnacji w trakcie realizowania zamówienia.
10. Proszę o przygotowanie listy nazwisk gości z prawidłową odmianą, nie odpowiadam za przesłane dane, a listę gości należy przygotować i wysłać w formacie XLS (excel).
11. Nie ponoszę odpowiedzialności za błędy językowe, stylistyczne, ortograficzne. Proszę o sprawdzenie tekstów i nazwisk przed wysyłką. Po akceptacji projektu nie mam już możliwości zmian.
12. Love Story Papeteria ma prawo odmówić stworzenia projektu, jeśli odbiega on stylistycznie i estetycznie od mojego poczucia smaku. Nie realizuję zamówień jeśli zaproponowane poprawki zbyt mocno ingerują w projekt.
13. Modyfikacje graficzne oraz tekstowe są odpłatne i wyliczane indywidualnie w zależności od zmiany.
14. Wszystkie opcje dodatkowe są płatne (ceny podane przy opisach).
15. Dodatki do zaproszeń w postaci: naklejek, bilecików, sznureczków itp. Wysyłamy do samodzielnego montażu lub polecam usługę kompletowania.
16. Do każdego projektu doliczam koszty przesyłki.

Brak odpowiedzi na Twoje pytania?

Masz dodatkowe pytania lub wątpliwości? Skontaktuj się ze mną, chętnie porozmawiam i udzielę najważniejszych informacji.